Chandra Yoga | Ashtanga Yoga Koukaki

Εάν επιθυμείτε να ξεκινήσετε πρακτική μαζί μας καθώς και για περισσότερες πληροφορίες για εμάς και τα μαθήματα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Chandra Yoga © 2018
Design by: Johnny K. Studio
Photos by: Voursoukis Giorgos

— ASHTANGA YOGA KOUKAKI

Ashtanga Yoga

Στο Chandra Yoga διδάσκουμε Ashtanga Yoga όπως αυτή διδάσκεται στο SYC (μέχρι πρότινος γνωστό ως KPJAYI) στο Mysore της Ινδίας. Πρόκειται για μια δυναμική πρακτική, βασικό στοιχείο της οποίας είναι ο αρμονικός συνδυασμός  κίνησης, αναπνοής και βλέμματος (Tristhana). Δίνοντας έμφαση σε αυτό το τρίπτυχο, ακολουθώντας μια συγκεκριμένη και προκαθορισμένη σειρά, περνάμε από θέση σε θέση, με συνεχή ροή (Vinyasa).

 

Mysore Μαθήματα

Ένα από τα στοιχεία που διαφοροποιούν την Ashtanga Yoga από τα υπόλοιπα είδη yoga είναι ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας της (Mysore). Σε ένα Mysore μάθημα, ο κάθε ασκούμενος καθοδηγείται από τον δάσκαλο ξεχωριστά, σύμφωνα με τις δικές του δυνατότητες, την ιδιοσυγκρασία και την προηγούμενη εμπειρία του.

 

Αυτή η εξατομικευμένη προσέγγιση επιτρέπει σε όλους τους ασκούμενους, ανεξαρτήτως επιπέδου, να δουλεύουν ταυτόχρονα και παράλληλα, ο καθένας στο ρυθμό του, σαν σε ομαδικό ιδιαίτερο. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με αυτόν τον τρόπο ο κάθε ασκούμενος οικειοποιείται την πρακτική του, μπορεί να την βάλει βαθιά μέσα του και να την κουβαλήσει μαζί του, σε αντίθεση με το παραδοσιακό δίπολο όπου ο δάσκαλος κατέχει τη γνώση και ο μαθητής μονίμως ακολουθεί οδηγίες χωρίς να τις ενσωματώνει. 

Η Ashtanga ως καθημερινή πρακτική

Η Ashtanga Yoga είναι μια πρακτική που είναι σχεδιασμένη να γίνεται 6 φορές την εβδομάδα. Ως επιπλέον μέρες ξεκούρασης υπολογίζονται –παραδοσιακά- οι μέρες της πανσελήνου και της νέας σελήνης, καθώς και οι τρεις πρώτες μέρες της περιόδου.

 

Η πρακτική μας δεν είναι ποτέ ίδια κάθε φορά και είναι σημαντικό να προσαρμόζεται στα επίπεδα της ενέργειάς μας κάθε μέρα, καθώς και στους υπόλοιπους εξωτερικούς παράγοντες που μας επηρεάζουν (δουλειά, οικογένεια κλπ.). Κατά κανόνα, μια μικρή πρακτική  είναι προτιμότερη από καθόλου πρακτική, και ένα μίνιμουμ πρακτικής καθημερινά (πχ. Χαιρετισμοί και όρθιες θέσεις) είναι προτιμότερο από μια ολόκληρη πρακτική 1 ή 2 φορές την εβδομάδα.

 

Η Ashtanga Yoga αποδίδει καρπούς ανάλογα με τη συνέπεια του ασκούμενου, και μάλιστα σε εκθετικό βαθμό. Στόχος μας να γίνει σε βάθος χρόνου τρόπος ζωής και καθημερινή συνήθεια.

 

Ασκούμενοι συστηματικά στην Ashtanga, παρατηρούμε ότι το σώμα δυναμώνει, γίνεται πιευλύγιστο και αποκτά μεγαλύτερη αντοχή. Aνακουφιζόμαστε από πόνους που οφείλονται σε κακή στάση, δεν πιανόμαστε μετά από την πρακτική, αποκτούμε βελτιωμένη διάθεση και ζωτικότητα. Μαθαίνουμε να ακούμε το σώμα μας και να το χρησιμοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ανακαλύπτουμε τις απεριόριστες δυνατότητες της αναπνοής μας. Σιγά-σιγά, μέσα από ειλικρινή πρακτική και αφοσίωση, τα οφέλη αρχίζουν και μεταφράζονται και στους υπόλοιπους τομείς της ζωής, πέρα και μακριά από το στρωματάκι μας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο