Chandra Yoga | Ashtanga Yoga Koukaki

Εάν επιθυμείτε να ξεκινήσετε πρακτική μαζί μας καθώς και για περισσότερες πληροφορίες για εμάς και τα μαθήματα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Chandra Yoga © 2018
Design by: Johnny K. Studio
Photos by: Voursoukis Giorgos

— ASHTANGA YOGA KOUKAKI
lights
  • Εάν επιθυμείτε να ξεκινήσετε πρακτική μαζί μας, στείλτε μας πρώτα ένα email. Αναφέρατε κάποια πράγματα για εσάς, την –όποια- προηγούμενη εμπειρία σας στη yoga ή σε άλλο είδος άσκησης, γράψτε μας τις απορίες σας.

 

  • Για το πρώτο μάθημα ζητάμε να γίνεται πάντα μια κράτηση θέσης, καθώς προσπαθούμε να γίνεται η ένταξη των νέων ασκούμενων όσο γίνεται πιο ομαλά και αποτελεσματικά. Παρακαλούμε σεβαστείτε το, κλείστε τη θέση σας αρκετά νωρίτερα, και ειδοποιήστε μας εγκαίρως σε περίπτωση που δεν μπορείτε να έρθετε τελικά.

 

  • Οι αρχάριοι είναι ενθουσιωδώς ευπρόσδεκτοι. Δεν χρειάζεται να έχετε προηγούμενη εμπειρία ή να γνωρίζετε τις θέσεις -γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ! Ζητήστε μας να σας προτείνουμε σε ποιο μάθημα να έρθετε για πρώτη φορά.

 

  • Οι περιπλανώμενοι ασκούμενοι είναι και αυτοί, εξίσου ευπρόσδεκτοι. Εάν ασκείστε ήδη στην Ashtanga και βρίσκεστε στη γειτονιά μας για μικρό χρονικό διάστημα, στείλτε μας ένα email με τις μέρες και ώρες που σκοπεύετε να έρθετε.

 

  • Τα πακέτα μαθημάτων ισχύουν για τον εκάστοτε ημερολογιακό μήνα. Παρακαλούνται όλοι οι ασκούμενοι να είναι κάτι παραπάνω από συνεπείς στην τήρηση των υποχρεώσεών τους, για την ομαλή λειτουργία της σχολής.

 

  • ΟΛΑ τα νέα της σχολής ανακοινώνονται μέσω email, με αναρτήσεις στο site και στα social media, και φυσικά, στον πίνακα ανακοινώσεων της σχολής. Εάν δεν βρίσκετε αυτό που θέλετε σε κάποιο από αυτά τα σημεία, ρωτήστε μας.
  • Συμβουλευτείτε το πρόγραμμα της σχολής σχετικά με τις ώρες έναρξης των μαθημάτων και είστε όσο πιο συνεπείς γίνεται.

 

  • Πριν μπείτε, λάβετε υπόψη σας ότι μπορεί κάποιοι μέσα να έχουν ξεκινήσει ήδη την -σιωπηλή- πρακτική τους, οπότε κινηθείτε αναλόγως. Ανοίξτε την πόρτα και μπείτε αθόρυβα, τοποθετήστε τα παπούτσια σας στην παπουτσοθήκη, περάστε στα αποδυτήρια. Απενεργοποιήστε ή βάλτε το κινητό σας στο αθόρυβο, μιλάτε χαμηλόφωνα και κινηθείτε αθόρυβα. Η ομιλία στο κινητό μέσα στη σχολή απαγορεύεται.

 

  • Ενημερώνετε πάντα τη δασκάλα σας για τυχόν προβλήματα υγείας, ενοχλήσεις ή τραυματισμούς.

 

  • Στη σχολή θα βρείτε κοινόχρηστα στρώματα για τα πρώτα σας μαθήματα. Ωστόσο, προτρέπουμε τον κάθε μαθητή, από κάποια στιγμή και μετά, να φέρνει και να χρησιμοποιεί το δικό του στρώμα.

 

  • Έρχεστε για μάθημα καθαροί, με απλά, άνετα και εξίσου καθαρά ρούχα. Ιδανικά, χωρίς να έχετε φάει βαριά τις προηγούμενες 3 ώρες. Μην πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της πρακτικής και μη φέρνετε μπουκάλια στο χώρο της πρακτικής. Εάν ιδρώνετε, έχετε μαζί σας μία ή περισσότερες πετσέτες.
  • Στην Ashtanga Yoga ακολουθούμε μια σταθερή, προκαθορισμένη ροή θέσεων, η οποία αποτελείται από 6 σειρές – η κάθε μία λίγο πιο απαιτητική από την προηγούμενη. Γι’ αυτόν το λόγο πρακτική διαφέρει από ασκούμενο σε ασκούμενο όσον αφορά τη διάρκεια και τη δυσκολία.

 

  • Στα Mysore μαθήματα ο κάθε ασκούμενος ξεκινάει/κάνει/τελειώνει την πρακτική του στο ρυθμό του, ανεξάρτητα από τους άλλους ασκούμενους. Ένας αρχάριος θα εισαχθεί στην πρακτική με τη βοήθεια του δασκάλου, μαθαίνοντάς τη σειρά θέση-θέση. Μπορεί να υπολογίζει ότι η πρακτική του στην αρχή θα διαρκεί περίπου 1 ώρα, και σταδιακά θα μεγαλώνει.

 

  • Η πρακτική μας είναι σιωπηλή. Μη διακόπτετε τη συγκέντρωσή σας με ομιλίες παρά μόνο εάν υπάρχει σοβαρός λόγος, και ακόμη και τότε, μη διακόπτετε τη συγκέντρωση των διπλανών σας μιλώντας δυνατά

 

  • Για τον ίδιο λόγο, μη χτυπάτε και μη σέρνετε τα στρώματά σας στο πάτωμα. Σηκώστε τα για να τα μετακινήσετε, και τοποθετήστε τα αθόρυβα

 

  • Να έρχεστε τακτικά. Η μίνιμουμ δέσμευση που ζητάμε αυτή τη στιγμή από τους ασκούμενους είναι 2 φορές την εβδομάδα, αλλά προσπαθήστε για παραπάνω – θα δείτε τεράστια διαφορά στην πρακτική σας. Αν δεν μπορείτε να έρχεστε στη σχολή παραπάνω από 2 φορές, κάντε πρακτική στο σπίτι – είναι ακριβώς το ίδιο.

 

  • Εάν έχετε πυρετό αποφύγετε την πρακτική -και για εσάς αλλά και για τους γύρω σας! Εάν έχετε κάποιον τραυματισμό, κινηθείτε με επίγνωση. Kατά τη διάρκεια της περιόδου, το ίδιο. Ή πάρτε ρεπό. Ή αν δεν είστε σίγουρες, συμβουλευτείτε μας.

 

  • Σεβαστείτε το σώμα σας, δώστε του χρόνο και υπομονή. Ακούστε το ένστικτό σας, εμπιστευτείτε το, και καλλιεργήστε το.

Στόχος μας είναι η σχολή μας να αποτελεί έναν ασφαλή χώρο, όπου οι ασκούμενοι θα μπορούν να βρουν υποστήριξη και αποδοχή για μια αφοσιωμένη, ενδυναμωμένη πρακτική.

 

Τα Mysore μαθήματα περιλαμβάνουν αρκετές σωματικές διορθώσεις που σκοπό έχουν, είτε να καθοδηγήσουν τον ασκούμενο προς μια σχετικά ολοκληρωμένη έκφραση της κάθε θέσης, είτε να τον υποστηρίξουν στην εκτέλεση της. Μαζί με τις προφορικές οδηγίες, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο με το οποίο ο δάσκαλος, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να «βάζει» τον ασκούμενο σε θέσεις που δεν μπορεί να μπει μόνος του, μπορεί να τον βοηθήσει να ανακαλύψει τις δυνατότητές του.

 

Ωστόσο, σε περίπτωση που οποιοσδήποτε ασκούμενος, για οποιονδήποτε λόγο, δεν νιώθει άνετα με αυτές, του δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα ή απλά δεν επιθυμεί να λάβει σωματική διόρθωση, είτε μια δεδομένη στιγμή, είτε ποτέ, μπορεί να τις αρνηθεί χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσει το λόγο.

 

Τούτου λεχθέντος, ενθαρρύνουμε τους ασκούμενους που αντιμετωπίζουν κάποιο σωματικό τραυματισμό, να μας ενημερώνουν πριν το μάθημα ή κατά τη διάρκεια, ώστε να μπορούμε να το συνυπολογίσουμε στις οδηγίες μας, είτε αυτές είναι λεκτικές είτε σωματικές.

 


 

Στην πρακτική της Ashtanga η επόμενη θέση δίνεται όταν κατά την κρίση του δασκάλου, ο μαθητής είναι έτοιμος. Έτοιμος μπορεί ένας ασκούμενος  να θεωρηθεί, όχι υποχρεωτικά όταν η θέση είναι τέλεια, αλλά όταν η θέση εκτελείται με σχετική άνεση και σταθερότητα, η αναπνοή είναι επίσης σταθερή και όχι βεβιασμένη ΚΑΙ ο ασκούμενος κάνει μια ειλικρινή, συνεπή και συχνή προσπάθεια να φτάσει τη θέση εκεί που του επιτρέπουν τα όρια των δυνατοτήτων του, χωρίς προσκόλληση στο αποτέλεσμα και στόχο απλά την επόμενη θέση.

 

Ο δάσκαλος σε αυτήν την περίπτωση έχει υποχρέωση να λειτουργεί όχι ως αυστηρός και παντογνώστης θεματοφύλακας των θέσεων και της «σωστής μεθόδου», αλλά, στο μέτρο του δυνατού, ως ουδέτερος και αντικειμενικός παρατηρητής που μπορεί να προσαρμόσει τη μέθοδο στον εκάστοτε ασκούμενο αλλά και να κρίνει πότε χωράει παραπάνω προσπάθεια.

 

Με όλη μας την κατανόηση, γιατί και εμείς είμαστε ασκούμενες, παρακαλούμε να μη μας ρωτάτε πότε θα προχωρήσετε και πότε θα πάρετε την επόμενη θέση.  Η πρόοδος, ειδικά μετά από ένα σημείο, είναι πολύ αργή. Γιόγκα δεν είναι μόνο η εκτέλεση των θέσεων, αλλά κυρίως η εσωτερική δουλειά που γίνεται όταν ο καθένας από εμάς έρχεται αντιμέτωπος με τον εαυτό του επάνω στο στρωματάκι του, αλλά και εκτός. Στόχος μας δεν είναι απλά να τελειώσουμε κάποια σειρά, αλλά στην πορεία προς τα εκεί να έχουμε μάθει κάποια πράγματα, και μέσα από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουμε να έχουμε ωριμάσει.  Αν νιώθετε ότι έχετε κολλήσει σε κάποια θέση αρχικά αναρωτηθείτε αν κάνετε αρκετά συχνά πρακτική, και αν η ειλικρινής απάντηση σε αυτό είναι ΝΑΙ, τότε ελάτε να το συζητήσουμε.

 

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να υπογραμμίσουμε ότι παρότι είμαστε δάσκαλοι, είμαστε πρώτα και κύρια άνθρωποι με ελαττώματα, και δεν τα ξέρουμε όλα. Κανείς δεν γνωρίζει τον εαυτό σας και το σώμα σας καλύτερα από εσάς τους ίδιους. Είμαστε εδώ για να λειτουργήσουμε, στην καλύτερη περίπτωση, ως παράδειγμα, και για να σας υποστηρίξουμε και να σας φροντίσουμε, και ο μόνος τρόπος για να συμβεί αυτό είναι μέσω της ειλικρινούς και ανοιχτής επικοινωνίας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο